Pulpit VDO
13655
13135
13053
12430
12428
12295
12294
12293
11538
11512
11256
11042
11041
10608
10076
9191
8936
8914
8911
8910
8696
8609
8554
8435
8425
8384
8279
7827
7791
7750
7721
7643
7535
7533
7532
7531
7492
7421
7373
7008
6967
6868
6862
6521
6451
6400
6328
6326
6152
5984
5670
5645
5619
5028
4980
4977
4888
4878
4873
4872
4759
4717
4716
4715
4714
4704
4667
4472
4406
4371
4346
4147
4007
3465
3462
3461
3456
3024
2904
2899
2711
2678
2633
2356
2355
2354
2353
2347
2295
2294
2272
2216
Informacja o zdjęciu
Opis
Pulpit VDO.
Ku przestrodze.
Pulpit skręcony jest na 8 sztuk śrubek, nie wiedzieć dlaczego po przeglądzie jest skręcony na 4, a później po kilku latach na 1 lub dwie sztuki.
W czasie jazdy lata i kłapie, a później takie są skutki.
Dodam, że to pulpit Alpino, czyli po jakim czasie tak wygląda?
Zalecałbym bym przykręcanie wszystkich 8 sztuk, rozumiem, że śrubki są na klucz imbusowy, i odpowiedniej długości, lecz można takie kupić chociażby w Castoramie.
Odsłony
3013
Ocena
Autor
Mirek Nader
Rozmiar oryginalnego zdjęcia
75.14 KB (800 x 533 px)

Komentarze
Ale... Jak?
Co jak?
Takie rzeczy tylko... na Kaczej
Jestem za, umówimy się, ale powiem Tobie, że według grafiku na czerwiec, nie mam żadnej soboty wolnej, mam tylko 8 dni wolnych w tym jedną niedzielę, porażka. Z Marcinem uzgodnimy termin.
No to będziemy się umawiać na bieżąco, bo i mnie ciężko tak do przodu coś przewidzieć. Miłego weekendu!
Dzięki, ale od dziś 6 dni pod rząd do pracy idę.
Pytanie, czy to jest ten sam wóz co ma lub miał oponę flak i jaki numer?
To nie jest ten sam, bo nie był Alpino z flakiem na kole, numer nieistotny, bo za chwilę każdy tak może mieć.