Zatoka autobusowa
13655
13655
13135
13135
13053
13053
12430
12430
12428
12428
12295
12295
12294
12294
12293
12293
11538
11538
11512
11512
11256
11256
11042
11042
11041
11041
10608
10608
10076
10076
8936
8936
8914
8914
8911
8911
8910
8910
8696
8696
8609
8609
8554
8554
8435
8435
8425
8425
8384
8384
8279
8279
7827
7827
7791
7791
7750
7750
7721
7721
7643
7643
7535
7535
7533
7533
7532
7532
7531
7531
7492
7492
7421
7421
7373
7373
7008
7008
6967
6967
6868
6868
6862
6862
6521
6521
6451
6451
6400
6400
6328
6328
6326
6326
6152
6152
5984
5984
5670
5670
5645
5645
5619
5619
5028
5028
4980
4980
4977
4977
4888
4888
4878
4878
4873
4873
4872
4872
4759
4759
4717
4717
4716
4716
4715
4715
4714
4714
4704
4704
4667
4667
4476
4476
4472
4472
4406
4406
4371
4371
4346
4346
4147
4147
4007
4007
3465
3465
3462
3462
3461
3461
3456
3456
3024
3024
2904
2904
2899
2899
2711
2711
2678
2678
2633
2633
2356
2356
2355
2355
2354
2354
2353
2353
2347
2347
2295
2295
2294
2294
2272
2272
2216
2216
Informacja o zdjęciu
Opis
20.04.2017r.
ul.Naramowicka.
Zatoka autobusowa Naramowicka Serbska.
Ciekawe czy kiedyś ktoś coś urwie?
Piszcie które zatoki tak wyglądają.
Odsłony
2241
Ocena
Autor
Mirek Nader
Rozmiar oryginalnego zdjęcia
147.94 KB (900 x 600 px)

Komentarze
Trójpole kierunek wieża RTV, Piątkowska
Ja mam wrażenie, że co drugi przystanek z tą kostką tak wygląda.
Niestety, ale ktoś musi mieć dobre układy z tą kostką, bo jak dla mnie jest to najgorsza ze znanych mi nawierzchni przystankowych.
Palacza w kierunku Górczyna podobnie.
JakubS ma rację, szkoda się rozpisywać. Próbowałem to rozpisać, ale na każdej linii jest po ok. 10 takich zatoczek...
Zatoki zatokami, ale krawężniki też swoje robią. Przykładów kilka by się znalazło, np Os. Przyjaźni(kier od trasy PST do Murawy), Naramowicka(kier. na Naramowice), Marcelińska(chyba, albo Brzask, nie pamiętam teraz), R. Solidarności(przystanek przy Castoramie, kier. Słowiańska). Zawsze można ten wóz trochę podnieść, ale mogłyby być one niższe ;) nie wspomnę o dziurze przy krawężniku na przyst. Naramowice, gdzie można zdrowo przodem huknąć w krawężnik...
Krawężniki są jakie są żeby po włączeniu przyklęku różnica między podłożem a podłogą autobusu była jak najmniejsza. I tak, jakby na Uniwersytecie Przyrodniczym krawężnik był niższy to by mniej kierowców waliło przodem lub tyłem, ale to chyba nie o to chodzi, z resztą tak jest kostka i to też swoje robi. Można podnieść wóz a potem wypoziomować/dać przyklęk ale niewielu kierowców tam to robi.
Podobnie jest na Puszkina czy Literackiej.
Zdjęcie zrobione dwa lata temu!